معرفی صدرا - تامین توسعه دانش صدرا
1189
rtl,page-template-default,page,page-id-1189,bridge-core-3.1.3,qode-page-transition-enabled,ajax_updown,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-30.2,qode-theme-bridge,transparent_content,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.4,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-1726

معرفی صدرا

معرفی صدرا

فلسفه و برند

مأموریت و فلسفه وجودی سازمان ما دستیابی به توسعه پایدار در سلامت، ایمنی، کیفیت و مدیریت به منظور مرتفع کردن چالش های ناشی از تعامل بین انسان، فناوری و محیط زیست و جامعه است.

هدف ما برای ایمن ترکردن زندگی، نیازمند اصولی استوار است.

ما یک ارائه دهنده پایدار و مستقل در حوزه آموزش، ارزیابی، عارضه یابی و تدوین کننده پروژه های بهبود و ارتقاء هستیم.

 

مسئولیت ما

توسعه راه حل هایی برای رشد و ارتقاء سازمان ها به صورت پایدار است، ما معتقدیم که پیشرفت های اجتماعی و اقتصادی به طور ذاتی باهم در تعامل هستند.

 

اعتماد ایجاد می­کنیم

ما از نوآوری و پیشرفت های جدید در فناوری و تجارت حمایت می­کنیم، ما خدماتی را ارائه می­دهیم که سلامت، ایمنی، کیفیت و مدیریت را بهبود می­بخشد. به این ترتیب ما به موفقیت بیشتر مشتریان و ذینفعان خود کمک می­کنیم و همچنین عملکرد ما موجب اعتماد بیشتر به محصولات و خدمات ارائه دهندگان و ایجاد زنجیره های ارزش افزوده جهانی در جریان کالا می­گردد، تلاش ما کیفیت بالاتر زندگی را ایجاد می­نماید.

 

ارزش ها در سازمان ما اینگونه است:

صداقت، مشتری مداری، نوآوری، دانش افزایی و ارزش آفرینی، عملکرد ما را مشخص می­کند، ما مستقل و حرفه ای هستیم، رویکردی کارآفرینانه و نتیجه محور را در پیش می­گیریم، به طور مستمر ارزش های خود را با ذینفعان­مان به عنوان یک تیم تمرین می­ کنیم، ما به طور مداوم در تلاشیم تا اعتماد مشتریان را نسبت به خود تجدید کنیم و اعتبار برندمان را افزایش دهیم.

 

تمامیت

ما با اصل اعتماد و شفافیت کار می­کنیم، استاندارد های خود را شفاف و به وضوح بیان و از تقلب دوری می­کنیم.

 

تعالی

در تلاشیم در تمامی فرآیندها و خدمات خود به برتری دست یابیم، فقط کار درست ما را راضی می­کند، شایستگی همه جانبه پیش نیاز تمام فعالیت های ما می­باشد، ما به توسعه و نوآوری استاندارد های خود تمرکز داریم.

 

مشتری مداری

ما نیاز های مشتریان خود را در اولویت قرار می­دهیم، اصلی ترین تفکر سیستمی ما در خصوص ذینفعان ما است، ما بین تعهد به مشتریان خود و حفظ استقلال خود تعادل خوبی را حفظ می­کنیم.

 

کارایی

ما عملکرد محور هستیم و مسئولیت های خود را می­پذیریم و اشتباهات را فرصت هایی برای انجام بهتر آن در نظر می­گیریم،

جهت گیری عملکرد های ما، مرجع رضایت مشتریان و موفقیت کار ما است.

 

چابکی

ما در دنیایی در حال تغییر، چابک، انعطاف پذیر و پاسخگو هستیم،سریعاً به تحولات و تکنولوژی پاسخ می­دهیم، تغیرات خود را مدیریت و به عنوان یک فرصت می­دانیم، انعطاف پذیر می­مانیم و با انرژی به تکامل خود ادامه می­دهیم.

 

چشم انداز

قابل اعتماد باشیم تا با ایجاد پیوند ها، تغیر نگرش ها، خلق فرصت ها، ایجاد ارزش های پیوسته، تصمیمات مطمئن و  هوشمندتر و تحقق آرمان ها، مشتریان به جایگاه ارزشمندتری دست پیدا نمایند.

 

شعار

ایجاد و گسترش ارزش های شایسته