همایش ملی کیفیت - تامین توسعه دانش صدرا
643
rtl,page-template-default,page,page-id-643,bridge-core-3.1.3,qode-page-transition-enabled,ajax_updown,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-30.2,qode-theme-bridge,hide_inital_sticky,transparent_content,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.4,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-1726
 

 همایش ملی کیفیت” با رویکرد نقش کیفیت فراگیر در جلب رضایت حداکثری مشتریان، با هدف بهبود و توسعه مستمر کیفیت در فرآیندهای سازمانی و شناسایی واحدهای پیشرو و متعهد به کیفیت در صنایع داخلی و استراتژیک را با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان غذا و دارو، سازمان مدیریت صنعتی ایران و حمایت نهادهای متولی با حضور مقامات عالی و مسئولین کشور در کشور برگزار می گردد.

این همایش برای ارج نهادن به زحمات مدیران، کارشناسان و متخصصانی که به کیفیت بها داده و با خلاقیت و نوآوری در تولید محصول مرغوب یا ارائه خدمات ارزنده نقش داشته و به دنبال تأمین انتظارات مشتریان و کسب رضایت آن‌ها هستند، با ایجاد بستری علمی و آموزشی، به پایش کیفیت و مشتری مداری در سازمان‌ها می‌پردازد.

این رویداد با تجربه موفق در هفت سال متوالی و با استقبال بیش از 600 واحد تولیدی و خدماتی کشور در صنایع مختلف به تحلیل رویکردهای نوین استانداردسازی، بررسی و تبیین روش‌های دستیابی به محصولات و خدمات درجه یک، نقش کیفیت در ارتقاء سطح بهره‌وری سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، نقش رقابت‌پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری پرداخته است.

اهداف همایش
معرفی واحدهای متعهد و سرآمد در خلق ارزش‌ آفرینی برای مشتریان و ذینفعان

بسترسازی مناسب جهت استفاده بهینه از منابع‌ و افزایش بازدهی تولید

رقابت‌پذیری در ارائه محصول از لحاظ کیفیت، قیمت و زمان

مشتری‌مداری و تقویت چرخه عمر مشتری در سازمان‌

به جریان انداختن فرهنگ سازمانی مبتنی بر تعالی و نوآوری

پایش و معرفی سازمان‌های متعهد به کیفیت در صنایع کشور