موضوع مقاله

آموزش بهداشت در شغل

 

 

نکات کلیدی در بهبود کسب و کار با رویکرد فرایند محور

 

مشاغل و کسب و کارها  در زمان های متفاوت با چالش‌های زیادی روبه رو  می‌شوند بین این کسب و کارها و مشاغل که به شیوه مناسب این مشکلات را پیدا  و تغییرات مناسب را در خودشان اعمال می‌کنند می‌توانند با موفقیت به بقا، رشد و بدست آوردن سود ادامه دهند. مناسب ترین  رویکرد برای استفاده از  شیوه های ایجاد شده در اثر تغییر مناسب در قوانین کسب و کار،و مشاغل “بهترین کسب و کار” است. بهبود مشاغل است که نتیجه مورد پسند صاحبان مشاغل و کرسب و کارها در موازات ایجاد ارزش و به دست آوردن  نتایج مناسب تر برای مشاغل و کسب و کار ها ایجاد خواهد کرد. در دنیای امروز که شاهد رقابت در صنایع متفاوت هستیم، بهتر شدن تاثیر بزرگی

********************

در تولید محصولات و خدمات مبتکرانه دارد، در بهبود کسب و کار باید به دنبال انجام کارها، بهتر از قبل بود و از این طریق نوآوری را در کسب و کارتان به خدمت بگیرید. بنابراین در دنیای پرچالش و پر تحول امروزی کسب و کارها به منظور بقا و پیشرفت ناگزیرند بهبودهایی را در وضعیت داخلی و وضع موجود کسب و کار خود اعمال کنند به دنبال ایجاد فرایندهای مناسب، بستر کسب سودآوری بیشتر را فراهم نمایند. با در نظر گرفتن اینکه بهبود امری ضروری و اجتناب ناپذیری است به ۵ نکته اساسی برای اجرای طرح‌های بهبود در ادامه توجه نمایید:

1-انتخاب کنید میخواهید بهبود کسب و کارتان، بهبود یکباره است یا مستمر؟

بهبود فرایندهای کسب و کار به معنی بهبود تمامی اقدامات در سطوح مختلف کاری است که در آن با بررسی نیازهای مشتریان و کارکنان  شناسایی مشکلات راهکارهایی در راستای افزایش رضایتمندی و کاهش خطا ارائه می شود. توجه شود این امر با بازمهندسی فرایندها تفاوت دارد زیرا بازمهندسی فرایندها روشی جامع و کل نگر است که به جای تشخیص و پیاده سازی جزئیات استفاده می‌شود در حالیکه در بهبود فرایندهای کسب و کار به دنبال بهتر کردن روش انجام کار هستیم. اگر سازمان با یک چالش موقت و گذرا مواجه شده، بهتر است از بهبود یکباره یعنی بهبود فرایندهای کسب و کار استفاده کند اما با توجه به تحولات و تغییرات بسیار زیاد و مستمر در محیط کسب و کارهای امروزی و وجود چالش‌های دائمی توصیه می‌شود از تکینک مدیریت فرایندهای کسب و کار به عنوان بهبود مستمر استفاده می‌کند. مدیریت فرایندهای کسب و کار یک روش سازمان یافته و نظام‌مند است که به منظور شناسایی، ایجاد و طراحی، مستندسازی، پایش و اندازه‌گیری، کنترل و بهبود مستمر در کسب کارها استفاده می‌شود، در این حالت نقظه پایانی وجود ندارید و همواره در حال بهتر شدن خواهید بود.

چانگ در این زمینه می‌گوید: “فرایندهای کسب ‌و کار باید به صورت مستمر بهبود پیدا کنند.”

2- بهبود از رهبران سازمان باید آغاز شود.

یکی از کلیدی‌ترین گام‌ها در آغاز بهبود این است که مدیران ارشد و رهبران سازمان، بهبود را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند. اهمیت بهبود باید از بالا به پایین سازمان منتقل شود. از طریق این رویکرد بالا به پایین است که می‌توان فرهنگ سازمانی را در راستای اجرای طرح بهبود تغییر داد و ذهنیت بهبود را در تمامی سطوح سازمان و بین همه کارکنان تشکیل داد و فعالیتهای آنان را همراستا با اجرای طرح بهبود تغییر داد. تنها با پشتیبانی مدیریت ارشد سازمان است که می‌توان بر مقاومت سایر مدیران و کارکنان در راستای استقرار رویکرد مدیریت فرایندهای کسب و کار غلبه کرد. (چانگ)

3 -برای بهبود به سه شاخص اصلی باید توجه کرد.

در همه پروژه‌ها و فعالیتهایی اندازه‌گیری کارایی و یا اثربخشی از طریق سه شاخص کلیدی زیر صورت می‌گیرد، بین این سه شاخص باید موازنه‌ای برقرار شود:

کیفیت: تمرکز بر ارزش کسب شده مبتنی بر خواسته مشتری و همچنین افرایش قابلیت اعتماد محصول و یا خدمتی که ارائه میدهیم از مصادیق بازر کیفیت است که باید مورد پایش قرار گیرد.

زمان: معمولا زمان کوتاه‌تر، مطلوب‌تر است. به عنوان مثال مدت زمان انجام کار، دوره زمانی انجام کار یا مدت زمان اتخاذ یک تصمیم خاص

هزینه: با شناسایی فعالیتهای اضافی که دارای ارزش افزوده نیست، می‌توان هزینه تولید محصول و یا خدمت قابل ارائه سازمانمان را کاهش دهیم.

4 – بهبود با روش‌های مختلفی انجام می‌شود اما باید به چهار گام کلیدی آن، توجه ویژه داشت.

دکتر دمینگ چهار گام کلیدی و بسیار کاربردی زیر را مطرح کرده است:

برنامه: ضمن شناخت وضع موجود حوزه‌های بهبود و اهداف بهبود مشخص می شود.

کنترل: اندازه‌گیری و پایش با توجه به اهداف و برنامه بهبود انجام و اقدامات اصلاحی جهت دستیابی به اهداف مشخص می‌شود.

طراحی و اجرا: با انجام آنالیز شکاف، طراحی وضع مطلوب با در نظر گرفتن نوع و سطح بهبود انجام شده و بهبود اجرا می‌شود.

اقدام: با توجه به نتایج حاصله استانداردسازی بهبود انجام یا پروژه جدید بهبود تعریف می‌شود.

5 – بعد از اجرای طرح بهبود نباید از آن غافل شد!

طرح بهبود همراه باید مورد پایش قرار گیرد تا در صورت نیاز مورد بازنگری قرار گرفته و تغییرات مورد نیاز در آن اعمال شود. بهبود یک چرخه پایش دارد که از سه مرحله زیر تشکیل شده است:

-طرحی‌ریزی شامل تعریف شاخص و هدف گذاری

-آماده سازی پایش شامل اندازه‌گیری و ثبت آن

-تحلیل و گزارش شامل ارزیابی و تهیه گزارش دوره‌ای

 

 

 

6- خدمات به مشتریان را بهبود دهید

در یک کسب‌وکار یک نظر منفی می‌تواند مشتریان بعدی را تحت تأثیر قرار دهد. یک راه ارتقای کسب‌وکار بهبود خدمات مشتریان است. با اهمیت دادن به خدمات مشتریان احتمال زیادی وجود دارد مشتریان شما به دلیل رضایت بازگردند یا حتی خدمات شما را به دیگران معرفی کنند. برای بهبود خدمات به مشتریان با تحلیل نگرانی‌ها و مشکلات رایج در محصول یا خدمات شروع کنید. از گروه پشتیبانی و خدمات مشتریان خود بخواهید در دوره‌های ماهانه یا فصلی، خدمات رقبا را بررسی کرده و از خدمات آن‌ها نمونه بگیرند. هدف از این اقدام تنها شناسایی کیفیت و سطح خدمات ارائه‌شده از سوی رقبا به مشتریان نیست، بلکه باید خدماتی فراتر از رقبای خود را برای مشتریان فراهم آورید. می‌توانید پاداش یا جوایزی را بر پایه جلو زدن از رقیب در نظر بگیری. درنهایت برای بهبود خدمات ارائه‌شده به مشتریان، به تمرکز بر روی مشتریان خود و اطمینان از برآورده ساختن خواسته‌های آن‌ها نیاز خواهید داشت؛ اما فراموش نکنید که خدمات مطلوب به مشتریان، به دو عامل بستگی دارد: توجه به مشتری و گوش دادن به خواسته‌های آن‌ها.

7- واکنش‌های مشتریان را جدی بگیرید

در مواردی بهترین سرمایه شما نظر صادقانه کارمندان و مشتری‌های شما است. کارمندان یک دید خاص درباره‌ی موارد قابل‌بهبود در کسب‌وکار دارند. به‌جای استخدام مشاور برای پی بردن به نقاط ضعف شرکت

می‌توانید روی کارمندان، دیدگاه‌ها و مشاهدات آن‌ها تکیه کنید. کاری که شرکت‌ها باید انجام دهند، توجه به تمام بازخوردها است.

بازخورد تأثیرگذار، خواه مثبت باشد یا منفی، بسیار کمک‌کننده است. بازخورد حاوی اطلاعات ارزشمندی است که در تصمیم‌گیری‌های مهم از آن‌ها استفاده می‌شود. بهترین شرکت‌ها از دو ویژگی استفاده مفید از بازخوردها و همچنین دریافت بازخوردهای مؤثر برخوردارند و هرلحظه در حال بهبود اوضاع بر مبنای بازخوردها هستند. شرکت‌های قدرتمند نه‌تنها در پذیرش بازخورد خوب هستند، بلکه به‌عمد درخواست بازخورد می‌کنند و در مقابل کاربران هم به این خواسته پاسخ می‌دهند. بازخورد مؤثر دارای مزایای بسیاری برای ارسال‌کننده، دریافت‌کننده و سازمان‌ها است.

8- در فضای مجازی حضورداشته باشید و خود را معرفی کنید

هدر دادن سرمایه در بازاریابی‌های غیر مؤثر کار آسانی است. شما باید به دنبال روش‌هایی باشید که ازیک‌طرف نیاز به بودجه کمی داشته و از طرف دیگر مؤثر باشد.

رسانه‌های اجتماعی با توجه به قیمت و ریسک کمی که دارند، یک گزینه عالی برای ارتقای تجارت شماست. در مقایسه بازاریابی سنتی و بازاریابی آنلاین، دلایل زیادی برای نشان دادن قدرت و ضرورت استفاده از بازاریابی دیجیتال در کنار بازاریابی سنتی وجود دارد.

یک راه عالی برای گسترش کسب‌وکار حضور در جامعه آنلاین است. با استفاده از وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌توان به‌آسانی محصول یا خدمات را به کاربران مناسب معرفی کرد و برخلاف تبلیغات سنتی به‌صورت رایگان و یا پرداخت هزینه‌ای کمی این کار را انجام داد.

راه های بهبود کسب و کار میتواند در ارتقا و بهبود سازمان بصورت یکپارچه اصولی و عالی عمل کند.

9- در بازاریابی خلاقیت به خرج دهید یا از بازاریاب خلاق استفاده کنید

یک روش برای ایجاد برتری و تمایز با رقبا استفاده از استراتژی بازاریابی خلاقانه است. به‌جای قرارداد با افراد معروف برای تبلیغات محصول از استراتژی‌های تأثیرگذار مانند «یکی بخر یکی ببر» استفاده کرد. به‌جای تبلیغات در شبکه‌های تلویزیونی و صرف هزینه‌های بالا می‌توان در کانال‌های ویدیویی آنلاین که رایگان است بهره برد. یافتن انگیزه مشتریان و شرکت می‌تواند نتایج عجیبی برای هر کسب‌وکاری به همراه داشته باشد.

10- رفتار رقیبان کسب‌وکارتان را بررسی و تحلیل کنید

آگاهی از مفروضات، اهداف و استراتژی‌ها‎ی فعلی رقیب زمانی قابل‌دستیابی است که بتوان از قابلیت‌ها و منابعی که رقیب در دسترس دارد، اطلاع کافی پیدا کرد.

قابلیت‌ها‎ی رقیب می‌‎تواند با توجه به نقاط قوت و ضعف آن در مناطق مختلف عملکردی مورد تجزیه‌وتحلیل قرار بگیرد. یکی از روش‌ها‎ برای این کار استفاده از مدل مدیریت استراتژیکSWOT است که در آن نقاط قوت و ضعف رقبا به‌خوبی مشخص و تجزیه‌وتحلیل می‌‎شود.

مطالعه رقبا یک بخش مهم کسب‌وکار به‌خصوص برای استارتاپ ها است. لازم است به تجزیه‌وتحلیل بازار بپردازید. سپس با شناسایی رقبا می‌توانید کسب‌وکار هر یک را تجزیه‌وتحلیل کنید و از آن یک مدل تحلیل رقبا درآورید.

پس از شناخت کامل رقبا، باید رفتار خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که مشتری روند کسب‌وکار شمارا بر رقیبتان ترجیح دهد و به سمت شما بیاید.

11- به همکاران خود روحیه و انگیزه دهید

کارکنان بااستعداد و دارای انگیزه می‌توانند به‌طور قابل‌توجهی سبب بهبود تجارت شما گردند؛ بنابراین مواردی را که سبب بالا رفتن انگیزه کارکنان می‌شود را یاد بگیرید. مهم است که به فرهنگ کاری خود معنا و هدف تزریق کنید. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که هدف دارند، متمرکزتر، خلاق‌تر و انعطاف‌پذیرتر هستند، پس رهبرها باید به کارمندان خود یادآوری کنند که کار آن‌ها در بهبود زندگی مردم مؤثر است. ایجاد مسئولیت و تعهد به‌جای اطاعت محض؛ (برخی افراد به خاطر ایمان و هدفمند بودن، خود را مسئول و پاسخگو می‌دانند) بستر مناسبی برای مدیران است که با توجیه صحیح و آموزش متناسب با شغل و سپس با سپردن مسئولیت و اختیار، انگیزه آنان را افزایش دهند.

اداره کردن یک کسب‌وکار می‌تواند هزینه زیادی داشته باشد. ولی می‌توان با استفاده از پتانسیل‌ها هزینه‌ها را به حداقل رساند.

12- از تحلیل و بررسی حساب مالی‌تان غافل نشوید

تعداد کمی از کسب‌وکارهای کوچک هستند که ایده‌های دقیق روزانه، هفتگی و یا ماهانه دارند و یا با خبر از روند گردش‌های مالی در کسب‌وکار خود می‌شوند.

بسیار مهم و ضروری است که شما در زمان لازم و موردنیاز صرفه‌جویی در جریان نقدینگی خود داشته باشید.

اگر شما برای این مسئله مهارت لازم را ندارید مناسب است که یک حسابدار استخدام کنید و خود نیز در کنار او به بررسی جریان نقدینگی کسب‌وکار بپردازید.

13- هدف‌هایتان را به‌طور واضح مشخص و دنبال کنید

مشخص کردن اهداف و مقاصد یک بخش مهم و ضروری از موفقیت کسب‌وکار شما می‌تواند باشد.

از اهداف به‌عنوان ابزاری برای برنامه‌ریزی دقیق استفاده کنید تا از این طریق اطمینان پیدا کنید که در کسب‌وکار کوچک خود رو به جلو حرکت می‌کنید.

به‌عنوان‌مثال، سعی کنید ترافیک را در وب‌سایت و یا وبلاگ خود را بالا ببرید تا از این طریق بتوانید فروش را افزایش داده و مشتریان را به مشتریانی وفادار تبدیل کنید.

14- بر روند اجرای کار نظارت داشته باشید

هیچ کسب‌وکاری در فضای بسته به‌درستی به نتیجه نمی‌رسد. رویدادها و تغییرات جهانی بر کسب‌وکار شما تأثیرگذارند. به مسائل و جریاناتی که در حوزه کاری و جامعه شما در حال رخ دادن هستند توجه کنید.

15- با مطالعه و تمرین مهارت فروش را در خود بهبود بخشید

یک منطقه با مراجعه بالای مشتریان می‌تواند باعث بهبود عملکرد فروش کسب‌وکار شود. چه شما یک نفر و یا مدیر یک گروه فروش بزرگ باشید باید بر بهبود فروش تمرکز کنید.

برای شروع مأموریت کسب‌وکار خود را مشخص کنید. هنگامی‌که مشخص می‌شود که شما در یک منطقه برتری دارید، نیاز افراد نیز در آن منطقه مشخص می‌شود و شما می‌توانید حس و هدف بیشتری برای فروش محصول و خدمات خود داشته باشید.

16- محدودیت‌های کسب‌وکارتان را بهتر بشناسید

صاحبان کسب‌وکارهای موفق دید روشنی از محدودیت‌های خود دارند.

با شناخت دقیق شخصیت خود می‌توانید منابع خود را مدیریت کنید و زمینه‌های ضعف خود را پیدا و به آن‌ها کمک کنید. این یکی از دلایل اصلی موفقیت است.

  • 12- استراحت را جدی بگیرید

راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک کاری سختی است. گاهی بهترین روش برای بهبود کسب‌وکار و بازگرداندن شورو شوق دوباره این است که به تعطیلات بروید و کمی استراحت کنید. ارزش پنهانی خرج کردن کمی از زمان بیرون از کسب‌وکار خود را دست‌کم نگیری

 

 

 

 

17- تا آنجایی که می توانید، برای بهبود کارایی کسب و کار تدبیر کنید، تا کارها به صورت خودکار انجام پذیرند.

 

مثلا پرداخت ها به کارکنان می تواند، به صورت آنلاین و در موعد زمانی مقرر صورت پذیرند. یا فاکتورها به صورت اتوماتیک صادر شده، ایمیل یا فکس شوند. اتوماسیون کسب و کار یک فرایند لاکچری به حساب نمی آید، بلکه امروزه لازمه بقا در محیط رقابتی است.

اتوماسیون وظایف، زمان پرسنل شما را ذخیره میکند. پس به آن ها اجازه می دهد، کارهای موثرتری انجام دهند، که نیازمند تفکرات حیاتی تر هستند.

بهبود کارایی کسب و کار چگونه در استاف مدیریت می شود؟

فرض کنید؛ می خواهید خرید مایحتاج سازمانی انجام دهید. این مورد یک فرایند بسیار پیچیده و خسته کننده است. اما می توانید، با سفارش آنلاین کالای سازمانی یا سفارش اینترنتی عمده اعم از، لوازم التحریر، کاغذ a4، چای عمده، خرید قهوه اینترنتی، خرید عمده مواد شوینده، خرید عمده مواد غذایی را از طریق فروشگاه اینترنتی عمده فروشی یا فروشگاه آنلاین استاف مارکت تهیه کنید.

بدین ترتیب زمان خود را ذخیره می کنید.  کارمندان برای بهبود کاریی کسب و کار شما این زمان را در جایی دیگر خرج کنند.

شاید اتوماسیون کارها در وحله اول هزینه بر باشد. اما در بلند مدت بسیاری از هزینه ها را حذف می کند. پس درنهایت بهره وری کسب و کارتان افزایش می یابد.

18- کارمندان خود را برای بهبود کارایی کسب و کار به گفت و گوی رو در رو تشویق کنید.

 

با وجود اینکه فرستادن ایمیل و پیام به همکاران به نظر کارا می رسد. ولی بعضی از اوقات می تواند، نتیجه معکوس بدهد. زیرا پاسخ ها در ایمیل و پیام ها به مراتب می توانند، زمان بر باشند. و از یک گفتگوی تصویری بیشتر طول بکشند. استفاده از اسکایپ، واتسپ و پلتفرم های ارتباطی می تواند، کمک حال خوبی باشد. بنابراین، گفت و گوی رو در رو می تواند، سرعت حل مشکلات، را بالا ببرد. آنگاه مسائل مهم به خوبی روشن شود.

19- برای بهبود کارایی کسب و کار، وقفه های کاری را متوقف کنید.

 

جلسه کارکنان ساعت ۹ صبح، جلسه اداره ساعت ۱۱ صبح، وقت صرف غذا در ساعت ناهار و موارد از این قبیل وقفه ها در طول انجام یک وظیفه برای کارمندان زیاد مشاهده میشود. اگر می خواهید یک کار به خوبی و با کارایی بالایی انجام شود، نباید کارمندان شما در طول انجام آن دچار وقفه شوند.
تلاش کنید، برنامه تمامی جلسات را در یک روز تنظیم کنید. پخش شدگی برنامه جلسات در طول هفته را به حداقل برسانید.
اما به طور کلی ،تنها جلسات عامل ایجاد وقفه در کسب و کارها نیستند. پیام ها و ایمیل ها، نوتیفیکشن های نرم افزار های شرکت و نرم افزارهای شخصی کارمندان تاثیر بالایی در حواس پرتی آن ها دارند.

به این مثال توجه کنید. فرض کنید، کارمند شرکت شما در تلاش برای خرید صورت اقلامی هست. مدیر مجموعه دستور خرید این اقلام را داده است. این کارپرداز خرید، از ۱۰ فروشنده درخواست قیمت نموده است. هدف او خرید از یکی از آنهاست. هرکدام نیز برای ۱۰ کالا قیمت می دهند. ۱۰۰ مورد قیمت برای یک سفارش باید چک شود.

پیام های فروشندگان دائما به گوشی یا ایمیل کارپرداز خرید روانه می شود. اینجاست که بهره وری کارپرداز پایین می آید. بنابراین، مدت زمان طولانی برای اتمام یک کار صرف می شود. پس با سفارش آنلاین کالای سازمانی، یا خرید عمده اینترنتی کالای سازمانی مورد نیاز مهیا می شود. کالاهای مواد غذایی، مواد بهداشتی، مواد شوینده و سفارش های خدماتی به صورت یکپارچه از طریق سامانه های آنلاین رهبری و ارائه می شوند. بدون نیاز خرید تک به تک از سایر فروشندگان خرید از استاف مارکت را می توان آزمود.

20- برای بهبود کارایی کسب و کار هر روز یک جلسه ۱۰ دقیقه ای با هم بگذارید.

 

این جلسات میتواند منبع خوبی از اطلاعات ، نحوه پیشرفت کارها و تنظیم کننده اهداف جاری شرکت باشد و باعث میشود همه ی افراد درون حلقه کارها قرار بگیرند  و انگیزه ی پیشبرد فعالیت های روزمره خود را تقویت نمایند.این کار نه تنها باعث میشود کارمندان هر توسعه ای در هر بخش را با سرعت بیشتری انجام دهند بلکه سبب میشود ، جلسات بعدی نیز کوتاه تر و هدر رفت زمان کم شود.

21- برای بهبود کارایی کسب و کار ” یک کار را انجام دهید” !

 

همه ی ما فکر می کنیم، که بهترین فرد در انجام چندین کار هستیم. اما واقعیت این است، شما نباید چند کار را باهم تحت کنترل بگیرید. با انجام چندین وظیفه کارایی بالایی نخواهید داشت. بنابراین، ایده تک کاره بودن با تمرکز بر روی کار خاص و سپس انجام کار بعدی می تواند، برای افزایش کارایی مثمر ثمر باشد.

22- یک دقیقه وقت دارید ؟ پاسخ : “متاسفانه نه” بهترین گزینه برای بهبود کارایی کسب و کار است.

 

یکی از معمول ترین و ناکارآمدترین حالت های استفاده از زمان، جلسه های سرپایی یا چند دقیقه ای است. این جلسات وصحبت ها عموما بدون برنامه ریزی هستند. پس منجر به ناکارآمدی در انجام وظیفه و حتی جلسه و صحبت ها میشود.

واقعیت این است، صحبت ها یا جلسات با یک دقیقه حل نمی شوند. بلکه تا ۱۵دقیقه و یا بیشتر طول می کشند. بهتر است، درطول روز برای این نوع جلسات کوتاه برنامه ریزی شود. پس با فرستادن پیام به همکارمان برای ساعت معین با او جلسه گذاشت.

 

 

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
نام

پیام ارسال کنید

با ما در ارتباط باشید !

درباره ما :

ما از نوآوری و پیشرفت های جدید در فناوری و تجارت حمایت می­کنیم، ما خدماتی را ارائه می دهیم که سلامت، ایمنی، کیفیت و مدیریت را بهبود می­بخشد. به این ترتیب ما به موفقیت بیشتر مشتریان و ذینفعان خود کمک می­کنیم و همچنین عملکرد ما موجب اعتماد بیشتر به محصولات و خدمات ارائه دهندگان و ایجاد زنجیره های ارزش افزوده جهانی در جریان کالا می­گردد، تلاش ما کیفیت بالاتر زندگی را ایجاد می­نماید.

خدمت ما :

توسعه راه حل هایی برای رشد و ارتقاء سازمان ها به صورت پایدار است، ما معتقدیم که پیشرفت های اجتماعی و اقتصادی به طور ذاتی باهم در تعامل هستند.

پیوند مفید :

ما عملکرد محور هستیم و مسئولیت های خود را می­پذیریم و اشتباهات را فرصت هایی برای انجام بهتر آن در نظر می گیریم،جهت گیری عملکرد های ما، مرجع رضایت مشتریان و موفقیت کار ما است.

تماس با ما :

آدرس: میدان هفت تیر، خیابان بهارشیراز، خیابان سلیمان خاطر، ساختمان 37 طبقه 5 واحد 1
تلفن: 02188847964 – 02188847669