خدمات مشاوره ای ، آموزشی ، تحقیقاتی

 

خدمات مشاوره ای همواره برخورد امور اجرايي با قسمت های علمي دلایل نگراني برگزار كنندگان همایش ها  را فراهم آورده است، به نحوي كه گستره ي فعاليت هاي اجرايي مربوط به برگزاري همايش ها و سمينارها، هم پیش از و هم هنگام  برگزاري، باعث کم شدن مشخص در سطح برگزاری همايش ها شاهد باشيم.

باشروع برون سپاري سازمان های دولتي و خصوصي در زمان های  گذشته فرصتي ایجاد کرده تا تشكيلات نظام مند زیادی در قالب مشاور و مجري برگزاري سمينارها و همايش هاي ملي و بين المللي در سطح كشور جهت جواب گویی مناسب به اين نياز سازمان ها پديد آيند.
در اين جهت با توجه به اين نکته که شرکت تامین توسعه دانش صدرا در امر خدمات مشاوره ای به عنوان يكي از مراجع رسمي برگزاري همايش ها شناخته می شود ، با بهره گيري ازتچربه های بزرگ گذشته، زير ساخت هاي پژوهشي شایسته  و با تكيه بر نيرو و استعداد جواني و همچنی با رويكرد و استراتژي تازه ، دپارتمان همايش هاي ملي را ایجاد کرده تا در شیوه جدید خط مشي گذشته  را ادامه داده تا به پشتوانه آن ديدگاه متفاوتي را نسبت به برگزاري اصولي و منطقي همايش ها داشته باشد.*

 با ارائه شرح خدمات مشاوره ای زیر در ادامه، آمادگي خود را جهت ارائه خدمات مشاوره ای و برگزاري سمينارها و همايش ها در زمینه صنعت سلامت محور اعلام میداریم .

امروزه خدمات مشاوره ای ، فقط توسعه سازمان ها  است که اهمیت دارد، بلکه توسعه‌ی پایدار و درست  همراه با سایر ذی‌نفعان مکان ویژه‌ای در آرای سیاست‌گذاران جهانی، ملی و سازمانی پیدا شده است . نشان دهنده این امر است که  هم به وجود و گسترده شدن  قوانین  دولت‌ها و، به‌تبع آن، شرکت‌هاست. در این شرایط، شرکت‌هایی که خواهان بالاتر  رفتن از الزامات و گسترش جایگاهی بهتر برای خود هستند، لازم است زیر ساخت‌های لازم را به وجود آورند و به عناصر مهم و اساسی درون و برون سازمانی توجهی کنند؛ 

اگرسازمانی با حوادث زیاد برای پرسنل خود روبه‌روست که موجب افزایش ترک کار، از کار افتادگی‌های پیش از موعد، خسارات بیمه‌ای و غیربیمه‌ای زیاد ، از دست دادن سرمایه‌ها و تجربه‌های ارزشمند انسانی، کم شدن  بهره‌وری به‌دلیل آسیب‌های جسمی و اسکلتی‌ـ‌عضلانی و … می‌شود و یا حوادث زیادی در آن می‌افتد که  موچب خسارت‌های محیط زیست و اکوسیستم نزدیک یا دور آن به وجود می آید و به جریمه‌های زیست‌محیطی گرانی می‌انجامد، لازم است سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) برای اطلاعات بیشتر به ویکی پدیا مراجعه شود خود را ایجاد و یا تقویت کند.

ما چگونه به شما کمک می‌کنیم؟

سازمان مدیریت صنعتی، با ادغام بینش سیستمی، مدیریتی و اجرایی، اکسیری جدید وموثر و کارا برای از بین بردن  مشکلات سازمان‌ها در این زمینه ارائه می کند . پیشنهاد ما به شما کمک می کند با سرعتی مطلوب از گرفتاری‌های جاری برهاند. ما بستری به وجود می آورد که نه‌تنها منابع مالیِ سازمان صرف خسارت‌ها نشود، بلکه با حفظ سرمایه‌های انسانی و زیست‌محیطی از سویی نیاز روحی پرسنل ایجاد بشود  و، از دیگر سو، نام و برند سازمان از این لحاظ اعتبار یابد که محیطی سالم برای کارکنان به وجود می آید (که همه مشتاق ورود و همکاری با آن هستند)، و علاقه مند به محیط زیست نیز هست.

کار ما به این صورت است که : تعریف دقیق مسئله، شناخت روحیات سازمانی، استفاده از دانش‌ها، نظام‌ها، نرم‌افزارها، ابزارها، تجهیزات و فن‌آوری‌های نوین جهانی متناسب با درخواست و نیاز شرکت‌ها، و کمک به نهادینه‌کردن موضوعات مرتبط با HSE به گونه ای که تبدیل به فرهنگ سازمانی شود.

اصول کلیدی ما:

ما اصول و ارزش‌هایی را پایه‌ی تفکر، رفتار و گفتار خویش قرار داده‌ایم که با روح این شیوه از  خدمات هم جهت و همسو باشد و زمینه‌سازِ به وجود آمدن  اهداف والا در این حوزه شود. برخی از این اصول چنین‌اند:

نگاه مثبت و انسانی؛

باور به این که هرضرر به یک شخص یا محیط زیست خسارتی است به کل جامعه و اکوسیستم منطقه‌ای و جهانی؛

انگیزش و همکاری همه‌ی کارکنان؛

تغییر فرهنگ و بینش سازمانی به سمت اهمیت‌دادن به ایمنی، بهداشت و محیط زیست؛

رشد مسئولیت‌پذیری شخص  ، شرکتی و اجتماعی در تمامی سطح ها ی سازمانی؛

مطابقت نظام‌ها و ابزارها با امکانات،بالا رفتن توانایی  و نیازهای شرکت، جامعه و محیط زیست؛

برقراری توازن بین لزومات، قوانین و ملزومات قانونی و توان شرکت براساس حوزه‌ی کاری مربوطه؛

ایجاد دیدگاه پیوسته به فعالیت‌ها و اقدامات و مدیریت تاثیر و تبعات مستقیم و غیرمستقیم فعالیت‌ها بر ایمنی، بهداشت و محیط زیست؛

درک و انتشار فرهنگ دوراندیشی و بینش دراز مدت برای بهبود، اصلاح و رسیدن به نتیجه؛

حفظ و مدیریت منابع شرکت ها

********

 

 

روش‌هایی که مامی‌توانیم بازاریابی و فروش شما را متحول کنیم:

بالا بردن  رهبران بازاریابی

در جهان امروز، رهبران بازاریابی با محیطی روبرو هستند که متناوب تغییر  می کنند و دگرگونی بوده، و بانبود اطمینان و نوآوری همراه است. ما به رهبران بازاریابی کمک می­کنیم تا در همچین محیطی، با اطمینان راه رشد پایدار را برای سازمان و شرکت خود در پیش بگیرید .

یافتن نیازها و توقعات مشتریان

سازمان ها بایئ نیازها و خواسته های  مشتریان امروزی خود را بیابند  تا بشود برای آنها ایجاد ارزش کرده و نتیجه مطلوب و مورد پسند خرید را برایشان ایجاد کنند . بدین شیوه  است که سازمان­ها می توانند این دانش را به مزیت رقابتی تبدیل کنند.

ما به شرکتها  کمک می­کنیم تا اطلاعات و داده­های مرتبط با  مشتریان را در درجه اول برسی کنند و بدین  شکل بتوانند دلایل نارضایتی مشتریان را پیدا کنند، قیمتها را کاهش دهند و مناسب ترین راه کار های  بازاریابی را تدوین و به اجرا بگذارند.

بازاریابی دیجیتال (دیمارک)

پیدا شدن کانال­های تازه  بازاریابی در محیط مجازی تغییرات مهمی در رفتار و خواست  مصرف‌کنندگان ایجاد  کنند . مشاوران ما با بیان  روش های تغییر دیجیتال (Digital Transformation) شرکت ها  را توانمند خواهند ساخت تا ملزومات مشتریان خود را پیش بینی کنند و مناسب تر و بیشتر به آنها جواب دهند.

فروش دیجیتال

ایجاد تعادل میان راه‌کارهای نوین نفوذ در بازارهای امروزی و روش­‌های سنتی فروش، کلید موفقیت در فروش دیجیتال است. ما به سازمان­ها کمک می­کنیم تا اثرپذیری استراتژی­‌های بازاریابی و فروش دیجیتال خود را با استفاده از مدل­های مبتنی بر داده‌­ها افزایش دهند.

توانمندسازی بخش بازاریابی و فروش

قسمت بازاریابی مسئولیت  جوابگویی و عملکرد سریع به موقعیت متغیر و پر از تغییرات بازار است که این قضیه وظیفه رهبران بازاریابی را پیچیده و سخت کرده است. ما به شرکت ها کمک می­کنیم تا درزمینه ایجاد توانمندی قسمت بازاریابی خود هزینه کنند . این سرمایه‌­گذاری فقط با آموزش، به وجود و نهادینه­‌سازی باور مدیران به تصیح نمودن سریع و پیگیر  و متناسب با ملزومات بازار به واقعیت خواهد پیوست.

تدوین راهکار های  شبکه‌­های فروش

در جهان امروز، مشتریان به سرعت در حال یادگیری راه های جدید بدست آوردن اطلاعات در زمینه محصولات،شیوه خرید و نیز تخفیف‌هایی هستند که عرضه­‌کنندگان متفاوت برای خرید آنها پیشنهادمی شود .  ما به سازمان ها و شرکت‌ها این امکان را می­دهیم تا شیوه های ورود به بازار (Go-To-Market Strategies) را با استفاده از ابزارها، داده­‌ها و تحلیل‌­های ب­روز تغییر دهند و فعالیت­‌های بازاریابی را هم جهت و هماهنگ با راهکارهای  بازاریابی و فروش خود کنند.

خدمات و محصولات ما در زمینه ی بازاریابی و فروش

پیدا کردن مسئله پایه های مدیریت بازاریابی و فروش

تدوین استراتژی‌ها و روش‌های قیمت‌گذاری، مدیریت کالا و خدمت، توزیع، تبلیغاتی و ترفیع و ترویج؛

تدوین و طراحی برنامه بازاریابی؛

مدیریت برند و ایجاد برند ؛

جستجو در وضعیت بازار 

بازاریابی بخش های مختلف صنعت وقسمت های صنعتی؛

بازاریابی خدمات

بازاریابی صنعتی

بازاریابی صادراتی

بازاریابی و فروش براساس  تحول دیجیتال.

سازمان مدیریت صنعتی به عنوان مرجع تخصصی مشاوره، آموزش و تحقیق با سابقه چند ده ساله در زمینه رده‌بندی (Ranking) و رتبه‌بندی (Rating) بنگاه‌های اقتصادی، با توجه به همکاری در طراحی، توسعه و بهبود مدل رتبه‌بندی سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی اعتباری  (Merchant Validation & Credit Rating System)، آماده ارائه مشاوره در زمینه رتبه‌بندی بنگاه‌های اقتصادی به منظور ارتقای رتبه می‌باشد.

 

نحوه رتبه‌بندی:

 

شاخص‌های رتبه‌بندی سامانه یکپارچه شامل دو بخش کمی و کیفی است. در مورد شاخص‌های کمی که دارای داده معین نزد یک مرجع حاکمیتی در سطح کشور بوده، اطلاعات از پایگاه داده‌های مختلف تجمیع و در سامانه پردازش شده که شامل اطلاعات بانک مرکزی، سازمان امور مالیاتی، جامعه حسابداران رسمی، گمرک، مجوزهای فعالیت از سامانه بهین‌یاب، مرکز اصناف، مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان غذا و دارو، سازمان تنظیم مقررات، وزارت فرهنگ و ارشاد، وزارت نیرو، وزارت صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی و … است. این شاخص‌ها در سه حوزه شاخص مسئولیت‌پذیری، شاخص‌های مالی و شاخص‌های کسب‌وکار-کمی دسته‌بندی شده و به صورت سیستمی در دوره‌های زمانی مشخص به‌روزرسانی می‌شوند.

شاخص‌های کیفی که دارای مرجع مشخص در سطح کشور نبوده و نیازمند دریافت اسناد و مدارک از متقاضی و ارزیابی‌های خبره‌محور است در چهار حوزه مدیریت و راهبری، عملکرد اقتصادی و تجاری، عملکرد اجتماعی و تشکلی و دورنمای کسب‌وکار دسته‌بندی شده و ارزیابی آن‌ها توسط مؤسسات رتبه‌بندی دارای مجوز قانونی از سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می‌پذیرد.

پیام ارسال کنید

با ما تماس بگیرید !

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
نام

درباره ما :

ما از نوآوری و پیشرفت های جدید در فناوری و تجارت حمایت می­کنیم، ما خدماتی را ارائه می دهیم که سلامت، ایمنی، کیفیت و مدیریت را بهبود می­بخشد. به این ترتیب ما به موفقیت بیشتر مشتریان و ذینفعان خود کمک می­کنیم و همچنین عملکرد ما موجب اعتماد بیشتر به محصولات و خدمات ارائه دهندگان و ایجاد زنجیره های ارزش افزوده جهانی در جریان کالا می­گردد، تلاش ما کیفیت بالاتر زندگی را ایجاد می­نماید.

خدمت ما :

توسعه راه حل هایی برای رشد و ارتقاء سازمان ها به صورت پایدار است، ما معتقدیم که پیشرفت های اجتماعی و اقتصادی به طور ذاتی باهم در تعامل هستند.

پیوند مفید :

ما عملکرد محور هستیم و مسئولیت های خود را می­پذیریم و اشتباهات را فرصت هایی برای انجام بهتر آن در نظر می گیریم،جهت گیری عملکرد های ما، مرجع رضایت مشتریان و موفقیت کار ما است.

تماس با ما :

آدرس: میدان هفت تیر، خیابان بهارشیراز، خیابان سلیمان خاطر، ساختمان 37 طبقه 5 واحد 1
تلفن: 02188847964 – 02188847669