روشهایی که مامیتوانیم بازاریابی و فروش شما را متحول کنیم:
بالا بردن رهبران بازاریابی
در جهان امروز، رهبران بازاریابی با محیطی روبرو هستند که متناوب تغییر می کنند و دگرگونی بوده، و بانبود اطمینان و نوآوری همراه است. ما به رهبران بازاریابی کمک میکنیم تا در همچین محیطی، با اطمینان راه رشد پایدار را برای سازمان و شرکت خود در پیش بگیرید .
یافتن نیازها و توقعات مشتریان
سازمان ها بایئ نیازها و خواسته های مشتریان امروزی خود را بیابند تا بشود برای آنها ایجاد ارزش کرده و نتیجه مطلوب و مورد پسند خرید را برایشان ایجاد کنند . بدین شیوه است که سازمانها می توانند این دانش را به مزیت رقابتی تبدیل کنند.
ما به شرکتها کمک میکنیم تا اطلاعات و دادههای مرتبط با مشتریان را در درجه اول برسی کنند و بدین شکل بتوانند دلایل نارضایتی مشتریان را پیدا کنند، قیمتها را کاهش دهند و مناسب ترین راه کار های بازاریابی را تدوین و به اجرا بگذارند.
بازاریابی دیجیتال (دیمارک)
پیدا شدن کانالهای تازه بازاریابی در محیط مجازی تغییرات مهمی در رفتار و خواست مصرفکنندگان ایجاد کنند . مشاوران ما با بیان روش های تغییر دیجیتال (Digital Transformation) شرکت ها را توانمند خواهند ساخت تا ملزومات مشتریان خود را پیش بینی کنند و مناسب تر و بیشتر به آنها جواب دهند.
فروش دیجیتال
ایجاد تعادل میان راهکارهای نوین نفوذ در بازارهای امروزی و روشهای سنتی فروش، کلید موفقیت در فروش دیجیتال است. ما به سازمانها کمک میکنیم تا اثرپذیری استراتژیهای بازاریابی و فروش دیجیتال خود را با استفاده از مدلهای مبتنی بر دادهها افزایش دهند.
توانمندسازی بخش بازاریابی و فروش
قسمت بازاریابی مسئولیت جوابگویی و عملکرد سریع به موقعیت متغیر و پر از تغییرات بازار است که این قضیه وظیفه رهبران بازاریابی را پیچیده و سخت کرده است. ما به شرکت ها کمک میکنیم تا درزمینه ایجاد توانمندی قسمت بازاریابی خود هزینه کنند . این سرمایهگذاری فقط با آموزش، به وجود و نهادینهسازی باور مدیران به تصیح نمودن سریع و پیگیر و متناسب با ملزومات بازار به واقعیت خواهد پیوست.
تدوین راهکار های شبکههای فروش
در جهان امروز، مشتریان به سرعت در حال یادگیری راه های جدید بدست آوردن اطلاعات در زمینه محصولات،شیوه خرید و نیز تخفیفهایی هستند که عرضهکنندگان متفاوت برای خرید آنها پیشنهادمی شود . ما به سازمان ها و شرکتها این امکان را میدهیم تا شیوه های ورود به بازار (Go-To-Market Strategies) را با استفاده از ابزارها، دادهها و تحلیلهای بروز تغییر دهند و فعالیتهای بازاریابی را هم جهت و هماهنگ با راهکارهای بازاریابی و فروش خود کنند.
خدمات و محصولات ما در زمینه ی بازاریابی و فروش
پیدا کردن مسئله پایه های مدیریت بازاریابی و فروش
تدوین استراتژیها و روشهای قیمتگذاری، مدیریت کالا و خدمت، توزیع، تبلیغاتی و ترفیع و ترویج؛
تدوین و طراحی برنامه بازاریابی؛
مدیریت برند و ایجاد برند ؛
جستجو در وضعیت بازار
بازاریابی بخش های مختلف صنعت وقسمت های صنعتی؛
بازاریابی خدمات
بازاریابی صنعتی
بازاریابی صادراتی
بازاریابی و فروش براساس تحول دیجیتال.